Πολιτική επιστροφής
Τα εμπορεύματα παραδίδονται πάντα με τα πακέτα Syllogi

Σε περίπτωση παράδοσης μη συσκευασμένων εμπορευμάτων, ο αγοραστής ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙ την απόδειξη.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός (14) ημερών από την παραλαβή, υπό την προϋπόθεση ότι το πακέτο δεν έχει παραβιαστεί (όπως έγινε) και εντός (14) δεκατεσσάρων ημερών από την ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας εκκρεμεί, θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την εγγραφή της παραγγελίας σας στον ιστότοπό μας.

Δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσετε αυτές τις ενημερώσεις, η αποστολή των οποίων αποτελεί προϋπόθεση για τη σωστή ανάπτυξη της παραγγελίας σας. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας προσκαλούν να βεβαιωθείτε ότι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας και να τα διατηρήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι δική σας ευθύνη, σε περίπτωση που δεν λάβετε το σχετικό e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώσετε χωρίς καθυστέρηση.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του καταστήματος

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους:

σε όλες τις περιπτώσεις όπου έχει αποδειχθεί ότι είστε ένοχοι για ψευδή δήλωση άλλων προϊόντων ή ότι διαφέρετε ουσιαστικά από αυτό που παραγγείλατε
σε όλες τις περιπτώσεις όπου υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν ή στο συμφωνηθέν καθεστώς του σύμφωνα με την
το ελάττωμα ή το ακίνητο που λείπει δεν είναι σημαντικό.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση πελάτη

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε σε περιπτώσεις που, για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός από τους παραπάνω, έχετε αλλάξει γνώμη και δεν επιθυμείτε πλέον να αγοράσετε το προϊόν.

Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει από τον ίδιο τον πελάτη, επιβαρύνοντας τα έξοδα αποστολής τους, σε συνεννόηση με το προσωπικό του e-shop. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν και την πλήρη συσκευασία.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί από το κατάστημα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, ακύρωσης της χρέωσης πιστωτικής κάρτας και σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα του επιστρέφονταν τα χρήματα από το κατάστημα

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή του προϊόντος.

Επιπλέον, σε όλες τις περιπτώσεις, το προϊόν προς αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύεται από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να είναι στην κατάσταση που παρέλαβε ο πελάτης, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που συνήθως συνοδεύει το προϊόν (συμφωνεί η IMEI) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν (π.χ. DAT, Retail και ούτω καθεξής).

Πριν επιστρέψετε, καλό είναι να συμβουλευτείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα της Syllogi

Σε όλες τις περιπτώσεις, η επιστροφή και η αντικατάσταση είναι δυνατή υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Επικοινωνήστε την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος εντός 5 ημερών σε άλλο ή άλλο μέχρι την τιμή ή με επιπλέον τιμή ή απόσυρση, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (π.χ. DAT, Λιανική και ούτω καθεξής)

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:

– Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής παραγγελίας μπορείτε να επιστρέψετε στο πρόγραμμα περιήγησής σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες προϊόντων από το καλάθι σας κάνοντας κλικ στο κουμπί «αφαίρεση».

– Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία έχει ολοκληρωθεί αλλά το προϊόν δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να καλέσετε στο +30 2233061844 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

– Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας e-mail του ιστότοπου, εξηγώντας γιατί θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

– Ένας συνεργάτης θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και θέλετε να την ακυρώσετε, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο +30 2233061844 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.